Subject: Maksetaotluse perioodil 01.01.2024-15.01.2024
From: "Merily Allak" <[email-masked]>
To: "JM info Shared MB", "Kairit Kirsipuu"
Date: Tue, 16 Jan 2024 08:32:26 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.01.2024- 
15.01.2024 osutatud õigusabiteenuse kohta summa 18 153,60 eur.
Jaanuari esimeses pooles osutati õigusabiteenust  496 h.

Täpsustan, et detsembris 2023 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse 
osakaal Justiitsministeerium 80% ning kliendid 20%, jaanuari esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks on 80%.

  496 x 45,75 x 0,80% =  18 153, 60 eur

Leping 4-7/38

102 092

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa detsembris

 20 419

     Detsembris tasus tasus JUM arvetest

80%

Lugupidamisega
-- 

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png>

Merily AllakBüroojuhataja
(+372) 6880 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.